marți, 13 ianuarie 2015

Anemone....



2 comentarii:

Anonim spunea...

Total dezamagita de "Flower by Carmen". Sunt din Brasov, anul trecut am avut nunta si pentru ca mi-a placut ce am vazut pe site și am primit o recomandare de la o prietenă am fost la magazinul de pe Vlad Tepes. Acolo am intalnit-o pe doamna Belcin, careia i-am spus ca as fi interesata de buchete si aranjamente florale pentru nunta. Mi-a răspuns foarte țâfnos că mai întâi să mă uit pe site-ul ei să văd ce face și apoi să vin la magazin să o deranjez. Am spus că știu cum lucrează, tocmai de aceea am venit la magazin. Mi-a dat în scârbă o carte de vizită și la întrebarea mea legată de plata unui avans mi-a spus că ea oricum nu poate să garanteze dacă face sau nu aranjamentele, că e în funcție de cum are chef (!!!). În viața mea nu am întâlnit o persoană care să se poarte mai urât cu un potențial client. În orice caz, tot răul a fost spre bine, am făcut aranjamentele și buchetele în altă parte și au fost cu mult peste ceea ce face d-na Belcin, pentru că au fost realizate cu creativitate, bun gust si mult drag, ceea ce nu cred că e cazul la Flower by Carmen.

Carmen Belcin spunea...

Draga mea, este foarte posibil ca povestea sa fie asa cum o povestesti tu. Pentru ca vad ca inca imi urmaresti munca dar mai ales pt ca esti anonima ma voi explica public sperand ca citesti si intelegi. A stabili "cat costa" florile pt o nunta nu este similar cu a intra in mall, a vedea pantofii visati a plati si a pleca fericita. Nu exista un pret fix, nu exista un buchet standard pe care sa l faci in serie si sa l vinzi cu 154 lei. Pentru a stabili detalii importante care te pot face sau nu fericita este nevoie sa ne cunoastem in primul rand: tu sa mi cunosti munca, eu sa ti cunosc stilul, dorintele, preferintele. Cu siguranta la intrebare mea daca stii cum lucrez tu mi ai raspuns nu, asa ca ti am recomandat sa vezi mai intai. Exista posibilitatea ca ceea ce fac eu sa nu fie pe gustul tau. Mie imi place sa cumpar corect- corect inseamna pt mine raportul calitate- pret, ma gandesc ca si tu vrei sa stii pe ce ti cheltuiesti banii. Apoi faptul ca ti am dat in scarba cartea mea de vizita...nu ma cunosti deci nu stii ce inseamna starea mea de scarba ...cu siguranta eram ocupata, tu cu siguranta nu ti programasesi intalnirea cu mine, asa cum se procedeaza in astfel de cazuri. In ceea ce priveste finalul mesajului tau....ma poti banui de impolitete, accept, dar de lipsa creativitatii si a pasiunii pentru munca mea....habar nu ai...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...